تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند

مراکز خرید خوب کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیشمی باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند.در تور کیش زمستان 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید . بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.در تور کیش دی 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار مرجان کیش

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌هایشباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد .در تور کیش دی 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینهلوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است .در تور کیش زمستان 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

مطالب مرتبط:

بازار ونوس کیش

 بازار مرجان کیش

تور کیش زمستان 94

 

تور کیش دی 94

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشي المپيك کیش از بزرگترین مراکز ورزشی کیش است که در اکثر روزها مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران تور کیش واقع شده است این مجموعه ورزشی با امكانات استاندارد برای ميزبانی اردوهاي تيم هاي خارجی ، ورزشي ملي ، باشگاهي می باشد. مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .مجموعه ورزشي المپيك کیش دارای دو زمين فوتبال چمن و  چند زمين تنيس , سالن مخصوص پينگ پنگ ، دو زمين ميني فوتبال چمن مصنوعي، دو سالن تمرين و مسابقات اسكواش ، استخر شنا مجهز شده  به سوناي خشك و بخار با سالن بدنسازي است، همچنین سالن چند منظوره ویژه ورزش هاي توپی و غیر توپی مانند واليبال، هندبال، بسكتبال، كشتي، فوتبال، جودو ، كاراته،تكواندو، خانه شطرنج و همچنین امكانات و تجهیزات براي دیگر ورزش ها در مجموعه ورزشي المپيك کیش مهیا شده است.در تور کیش دی 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .چند سالن تجهیز شده ورزشي هم دراين مجموعه به زودی بهره برداري خواهد شد. 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

مجموعه ورزشی المپیک کیش

تور کیش لحظه آخری

بازار های کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش از مرکز تجاری جزیره کیش محسوب می شود که در اول جاده جهان و در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز کیش قرار گرفته است . بازار پدیده کیش در مدت ۱۱۰ روز در فضایی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع ساخته شد . بازار پدیده کیش دارای معماری ویژه و جالبی می باشد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید . که از بخش های مختلفی مانند : غرفه ویژه فروش کالا ، اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی زنده ، قرعه کشی و اهدا جوایز به نفرات برگزیده، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپ  و غیره می باشد . کالاهایی که در بازار پدیده برای گردشگران و مسافران تور کیش ارائه می شود: انواع پوشاک ، کیف و کفش زنانه و مردانه، چمدان ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپز خانه ، وسایل دکوری ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، وسایل صوتی و تصویری ، مواد غذایی و مکمل غذایی و دارویی و دیگر کالاهای مورد نیاز و خرید مسافران با قیمت های بسیار مناسب برای خریداران عرضه شده است.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند. بازار پدیده کیش در اکثر روزها از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب باز می باشد و خدمات سرویس رفت و برگشت هم رایگان است.

 

بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیره كیش است كه مابین بازارهای پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید . این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش آبان 94 میتوانند همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنند، بازار با اجرای برنامه‌های شاد و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش آبان 94

تور کیش پاییز 94

بازار پانیذ کیش

بازار پدیده کیش

هتل های کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. در تور کیش میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش 

 

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

هتل پارمیدا کیش

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل پارمیدا کیش

تور کیش آبان 94

تور کیش پاییز 94

 هتل قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش در مرکز جزیره کیش واقع شده است. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش 80 اتاق و 240 تخت دارد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازارها را دارد و می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای مسافران تور کیش باشد.هتل قائم کیش روبروی بازار زیتون قرار گرفته است.

نشانی هتل قائم کیش : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش


هتل 2 ستاره قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش


نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش

نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش


تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش

تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش


هتل 2 ستاره ساحلی گاردنیا بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ جزیره کیش بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه می باشد. برخی از امکانات هتل گاردنیا کیش ترانسفر فرودگاهی ، سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان می باشد. در ضمن این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به مسافران تور کیش ارایه می دهد.

نشانی هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش


هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

هتل 2 ستاره گاردنیا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره گاردنیا کیش


تصویری از هتل گاردنیا کیش

تصویری از هتل گاردنیا کیش

هتل 3 ستاره گراند در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و با ظرفیت پذیرش 200 نفر در جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل برای میهمانان تور کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها و نیز خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت می باشد. در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل دریا واقع شده است. نزدیکترین بازار کیش به این هتل که حدوداً 5 دقیقه فاصله دارد بازار ونوس می باشد.

امکانات هتل گراند کیش : رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، لابی، تلویزیون، یخچال و ... می باشد.

 

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش

تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل گراند کیش

تصویری از هتل گراند کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش به شمار می رود.تور کیش مهر 94 این هتل با 42 اتاق بسیار تمیز و محیطی آرام و مناسب آماده ارائه خدمات به مسافرین تور کیش مهر 94 محترم می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی تور کیش آبان 94 در نزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش قرار دارد که از جمله آنها می توان به پارک آهوان اشاره کرد البته این هتل از مراکز خرید کمی دور است به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران

تور کیش آبان 94 خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است.

امکانات این هتل شامل لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات شخصی , یخچال و غیره می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش از تور کیش آبان 94 جمله هتل های دو ستاره جزیره کیش محسوب می شود. این هتل با موقعیت استثنائى (روبه روی پاساژ مروارید) و نزدیک بودن به بازارها و مراکز خرید در جزیره آماده پذیرایى از شما میهمان گرامى

تور کیش آبان 94 مى باشد.

هتل پانیذ کیش

این هتل تا مرکز شهر 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 15 دقیقه فاصله دارد . تور کیش آبان 94 دارای محیطی جالب با ساختمان هایی به سبک اسپانیایی می باشد که به صورت بلوک بلوک از هم جدا گردیده و هر بلوک دارای چند طبقه می باشد. هتل پانیذ برای گردشگران تور کیش آبان 94یکی از مناسب ترین هتل ها از نظر قیمت می باشد با توجه به اینکه امکانات خوبی ارائه می دهد.

هتل پانیذ کیش

امکانات تور کیش مهر 94 رفاهی این هتل شامل رستوران ، کافى شاپ ، روم سرویس به صورت 24 ساعته ، خدمات مینى بار در داخل یخچال ، 50% تخفیف بلیت پارک پرندگان و پارک دلفین ها ، ترانسفر فرودگاه و استفاده از خدمات تور کیش مهر 94 تفریحى داخل هتل است

گشت هاى تفریحى هتل شامل : گشت جزیره و کشتى طاووس همراه با موزیک و شام با تخفیف ویژه می باشد.

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش تور کیش مهر 94 از هتل های ساحلی سه ستاره جزیره کیش به حساب می آید این هتل  در زمینى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوک مجزا با 3.000 متر زیربناء ساخته شده است که در بخش مرکزی جزیره کیش قرار گرفته است و هر بلوک به صورت پلکانى در دو طبقه و یک طبقه و همکف مى باشد. موقعیت مکانى هتل در محلى واقع شده تور کیش مهر 94  که بدون نیاز به تاکسى ، گردشگران مى توانند از بازارها و مراکز تفریحى بازدید نمایند. 

این هتل دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق هایی بسیار تمیز مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب جزیره کیش به شمار می آید

هتل دریا در کیش مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بوده و مقابل کارتینگ اتومبیلرانى قرار گرفته است تور کیش مهر 94 و آماده پذیرایى از شما میهمان گرامى تور کیش مى باشد . 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

رستوران شبهای کیش

این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریانش سرو می کند.محیط پرنشاط و صمیمی این رستوران باعث جلب علاقمندان می شود.در این رستوران موزیک زنده برای مهمانان نواخته می شود تا لحظات حضورشان در آن شادتر و به یادماندنی تر شود. در تور کیش میتوانید از این رستوران زیبا و با کیفیت استفاده نمایید. رستوران شبهای کیش یکی دیگر از رستوران های خوب و پر طرف دار جزیره کیش است. این رستوران جنب هتل آریا و انتهای خیابان کوشا قرار دارد. مسافران تور کیش میتوانند در این رستوران بهترین لحظات را سپری کنند.

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

 

مطالب مرتبط:

رستوران شبهای کیش

تور کیش لحظه آخری

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور، زیباترین رستوران جزیره زیبای کیش با ظرفیت 100 نفر می باشد.رستوران کوه نور به همراه کافی شاپی در داخل و خارج ، همچون مرواریدی درخشان، نمای زیبایی به محدوده خود داده است، نور پردازی منحصر به فرد این رستوران در شب زیباترین خاطره ای است که می توان به یادگار از سفر به جزیره زیبای کیش به همراه داشت.منوی رستوران به گونه ای تنظیم شده است تا میهمانان گرامی، با هر سلیقه و ذائقه غذایی بتوانند غذای مطلوب خود را صرف نمایند.مسافران تور کیش میتوانند در این رستوران زیبا بهترین لحظات را سپری کنند.

کوه نور تنها رستوران جزیره می باشد که دارای مدارک متعدد از مراکز مختلف جهان است، بوفه رستوران با انواع سالادها و پیش غذاها و... یکی از کاملترین ولذیذترین بوفه هایی است که تا به امروز تجربه کرده اید، همچنین نوای زنده ای پیانو به شما حس دلنشینی را می بخشد تا با فراغ بال به صرف غذا در رستوران بپردازید.در تور کیش میتوانید از این رستوران زیبا و جالب استفاده کنید.

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

رستوران کوه نور کیش

 

مجموعه ورزشی مریم کیش

بعد از انقلاب اسلامی در ايران مجموعه ورزشی مریم کیش دارای بزرگترين سالن بولينگ می باشد، که دارای مجهزترين وسايل سرگرمی و بازی می باشد که برای بازی حرفه ای بولینگ 16 خط استاندارد دارد. در کنار این مجموعه بسیار عالی بولينگ يک سالن برای بازی عجايب , بازي کامپيوتری و يک سالن بزرگ دیگر برای بيليارد که از 25 ميز اسنوکر و بيليارد تشکیل شده می باشد. مجموعه ورزشی مریم کیش سالن بزرگ و وسیعی برای بدن سازی خانمها و آقایان در تور کیش تیر 94 اختصاص داده که وسايل مجهز و پيشرفته بدن سازی دارد. مجموعه ورزشی مریم کیش مجلل ترین و زیبا ترین رستوران را دارد که در هنگام استراحت از غذاهای متنوع و لذیذ رستوران می توانید استفاده نمایید و آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش تعطیلات تابستان 94 می باشد.

 

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستوران گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و آرایشی , پوشاک , لوازم و وسایل صوتی و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تور کیش تیر 94 اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را در تور کیش تعطیلات تابستان 94 به خود جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود دارد. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش اهداء می شود.

مرکز تجاری کیش

 

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش

در تور کیش یکی از تفریحات  آبی بویژه برای جوانان، چتر بازی بر فراز دریا یا همان چتر پاراسل است. این ورزش هیجان انگیز آبی بدین گونه است که گردشگران تور کیش هتل داریوش تیر 94 سوار چتر پارسل شده و توسط یک طناب به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیشٰ، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 تا 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به مسافرین تور کیش هتل داریوش تابستان 94 می دهد.

 

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش

 

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش

 

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمیز می باشد که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش 94 خود ترانسفر فرودگاهی دارد. از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش در رزرو بهترین هتلهای کیش تعطیلات تیر 94 مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برای رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تخفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است.

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل پارس نیک کیش هتل سه ستاره تمیز و مرتب و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد. هتل دارای امکانات خوبی مانند : یخچال , سرویس فرنگی , پارکینگ ,حمل و نقل , تلویزیون , نمازخانه , لابی , اینترنت در لابی , کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز در رزرو بهترین هتلهای کیش تابستان 94 خود می باشد. همچنین هتل پارس نیک کیش دارای صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. هتل در منطقه ای خیلی آرام قرار گرفته و دارای اتاقهای بسیار راحت و شیک می باشد. زمان تحویل اتاقها ساعت 16 و زمان تخلیه ساعت 14 می باشد.
 
 
 
 
 

 

هتل اسپادانا کیش هتلی سه ستاره می باشد و در سال 1379 افتتاح شده است . اتاقهای این هتل تمیز و مرتب می باشد و با امکانات رفاهی خود از جمله : تلویزیون , یخچال , سوئیت های تمیز و مرتب , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , حمل و نقل , نمازخانه , لابی , کافی شاپ و رستوران با غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز در رزرو هتلهای کیش تعطیلات تیر 94 می باشند.هتل ساحلی اسپادانا کیش واقع در پشت پلاژ بانوان و فاصله اش تا مرکز جزیره تقریبآ 10 دقیقه می باشد .

 

آدرس هتل اسپادانا کیش : جزیره کیش بلوار ایران , خیابان جامى ,  نزدیک صدا و سیما ، هتل اسپادانا کیش
 
 
 

 

 

 

داروخانه های کیش

جهت رفاه و آسایش همه جانبه مسافران تور کیش لیستی از داروخانه های موجود در جزیره کیش را به شرح زیر در اختیارتان قرار می دهیم :

داروخانه عميد كيش : این داروخانه در منطقه ششصد دستگاه واقع گردیده است .

داروخانه كلينيك خانواده کیش : این داروخانه در خيابان فردوسی می باشد .

داروخانه كيش : این داروخانه در خيابان فردوسی می باشد .

داروخانه شهيد ستاري : این داروخانه در قسمت پايگاه هوايي می باشد .

داروخانه سها : این داروخانه در خيابان سنايي می باشد .

داروخانه بيمارستان كيش 

میهمانان گرامی تور کیش می توانند در صورت نیاز به این مکان ها مراجعه نمایند .

 

مطالب مرتبط :

 

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش مجموعه ایست تفریحی، ورزشی که از اولین مراکز ایجاد شده با هدف توسعه ورزش در جزیره کیش به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع با تمامی امکانات در منطقه ای کاملا مشرف به دریای خلیج همیشه فارس، احداث گردید. عمق استخر کرانه کیش ۴٫۲ متر و در ابعاد ۷ *۱۸ متر می باشد. این مجموعه مخصوص بانوان می باشد. بانوان محترم و مسافران تور کیش در هنگام شنا همچنین میتوانند از تماشای سواحل آرام و مرجانی جزیره کیش لذت ببرند.

از امکانات استخر کرانه کیش می توان به حوضچه های جکوزی ، حوضچه های آب سرد ، سونا خشک و بخار ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش اشاره کرد که مسافران تور کیش 94 می توانند از این امکانات بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی را برای خود به خاطر بسپارند

آدرس استخر کرانه کیش:

جزیره زیبای کیش- پشت مجتمع مسکونی آب و برق- خیابان گلدیس- مجموعه ورزشی کرانه.

 

مطالب مرتبط :

 

جشنواره تابستانی کیش

هر ساله در جزیره کیش با آغاز فصل تابستان جشنواره تابستانی جزیره کیش با پذیرایی از ده ها هزار تن از میهمانان تور کیش برگزار می شود.

از برنامه های جشنواره تابستانی می توان به جنگ شبانه، اجرای موسیقی سنتی و موسیقی پاپ، برنامه‌‏های متنوع ورزشی، تئاتر، نمایش فیلم، برپایی کارناوالهای شادی و اهدای میلیاردها ریال جوایز به گردشگران تور کیش اشاره کرد.

تخفیف ویژه جشنواره در بازارها و افزایش پروازهای فوق‌‏العاده، آذین‌‏بندی خیابان‌‏ها و معابر حال و هوای خاص و منحصر به فردی در این ایام به جزیره کیش و گردشگران تور کیش 94 می دهد.

 

مطالب مرتبط :



مرکز تجاری سارینا مجتمع بزرگی است که یکی از معتبر ترین شرکتهای خصوصی کیش ساخته شده است. این مجتمع بزرگ شامل 10 طبقه است که اداری و خدماتی است. این مجتمع به سبک کلاسیک و با سنگهای حجاری و تراورتن آنتیک دیزاین و ساخته شده . این مجتمع شامل 218 واحد اداری و نمایشگاهی است. در تور کیش 94 سری هم به این مرکز خرید دیدنی بزنید

 

 

مرکز تجاری سارینا دو در فضایی عالی و در زمینی به مساحت 21000 متر مربع  در میدان امیر کبیر  جزیره کیش ساخته شده است . این مرکز مانند بناهای باستانی و تاریخی ایران مانند پل خواجو ، قلعه فلک الافلاک ، قلعه الموت قزوین ، 33 پل ، مسجد امام اصفهان و حافظیه شیراز طراحی و ساخته شده که هر ساله نظر گردشگران تور کیش بسیاری را به خود جلب می کند. این مرکز تجاری بزرگ دارای 850 واحد تجاری میباشد .

 
 
مطالب مرتبط :
 
 

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به میهمانان تور کیش 94 ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق است .فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت. هتل به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از شما میهمانان تور کیش می باشد

هتل لوتوس کیش

 
مطالب مرتبط :

پلاژ بانوان کیش

 

پلاژ بانوان کیش

در تور کیش نوروز 94 ساحلهای کیش که پوشیده ازماسه های خاکستری است.و پر از پوشش های مرجانی است.و آب دریاها که بسیار شفاف و زلال است قابل مشاهده است.پلاژهای مخصوص خانواده ها ،بانوان و آقایان در این سواحل بنا شده است.و جایی مناسب برای تفریح و اسکان مسافران است.این پلاژها در شمال کیش واقع شده است.مسافران تور کیش 94  می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند. در تور کیش عید 94 در این مکان اوقات خوشی را خواهید داشت.

مطالب مرتبط:

خانه اعیانی کیش

در تور کیش 94 به دیدن این مکان زیبا بروید.خانه اعیانی کیش از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش می باشد و یاداور خانه های چند خانوار ایرانی در داخل فلات ایران می باشد.با توجه به آثار به جا مانده از این خانه مثل کاشی کاری ان می توان پی برد که این خانه مربوط به دوره ایلخانیان می باشد.در تور کیش عید 94 از بازدید این مکان لذت خواهید برد.

 

خانه اعیانی کیش

مطالب مرتبط:

 پارک دلفین کیش

مسافران تور کیش 94 در سفر به کیش از این مکان زیبا دیدن کنند.پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در تور کیش نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.در تور کیش 94 به دیدن این مکان زیبا بروید.

 

پارک دلفین کیش

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به میهمانان تورکیش ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و این هتل تور کیش 94 دارای 72 اتاق است .فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت

هتل لوتوس کیش

 

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره کیش یه کشتی در سواحل نیلگون کیش قرار دارد در تابستان سال چهل و پنج بومیان جزیره کیش در روستای باغو کشتی به گل نشسته ای را دیدند که پس از سالها نتوانستند دلیل به گل نشستن این کشتی را بیابند اما گفته می شود که به دلیل نبودن فانوس دریایی و مه آلود بودن این اتفاق در این ساحل رخ داده است این کشتی هر ساله گردشگران تورکیش زیادی را به خود جلب می کند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلی تورکیش می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگران تور کیش 94 جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

مطالب مرتبط :

بازار دامون کیش
اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در 2 طبقه ساخته شده که دارای 110 واحد تجاری و خدماتی است و با وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون محبوبیت زیادی بین شهروندان و گردشگران تورکیش را دارا میباشد

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

 


بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشد و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد . این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد و گردشگران تورکیش می توانند در تمامی روزها از آن بازدید نمایند


بازار پارس خلیج کیش یکی از بازارهای مناطقه آزاد کیش است. این بازار جنب بازار عربهای کیش و در منطقه ی بومی نشین جزیره واقع شده است و دارای 150 غرفه میباشد که در این غرفه ها انواع لوازم خانگی ، پوشاک و آرایشی عرضه می شود. فاصله این بازار کمی از شهر دور است. و گردشگران تور کیش 94 می توانند در تمامی روزها از آن بازدید نمایند


بازار مرجان کیش قبل از ساحل مرجان قرار دارد و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است . بازار مرجان کیش جنب هتل سیمرغ ، شباویز و کوثر و پارک دلفینهای کیش بنا شده و تقریبا از مرکز شهر دور  است . در بازار پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود . گردشگران تورکیش می توانند در تمامی روزها از آن بازدید نمایند

 

مطالب مرتبط :

 

پرواز با گلایدر در کیش

 یکی از آرزو های دیرینه ی انسان ها این بود که بتوانند در آسمان ها به پرواز بپردازند امروزه این آرزو به حقیقت پیوسته است و در جزیره کیش نیز این امکان فراهم گشته است یكی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تورکیش و به ویژه جوانان پرواز با هواپیمای بدون موتور (گلایدر) بر بالای آسمان جزیره کیش است. علاوه بر این كه پرواز با گلایدر فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از آرزوهای دیرینه انسان می باشد، به علاقمندان پرواز در تور کیش 94 امكان میدهد كه زیبایی های این جزیره را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند. 

با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری ، آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش  تاسیس گردیده است. علاقمندان جهت آموزش پرواز با گلایدر می توانند در این آموزشگاه ثبت نام کرده و پس از انجام تمرین ها و طی کردن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. 

آموزش پرواز با گلایدر جزیره کیش 

در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را آسان می گرداند و به راحتی می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته مسافران تورکیش باید دقت نمایند که ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن بسیار خطر ناک است. 

سایت سمبارون کیش: 

در غرب کیش و مابین جزیره کیش و هندورابی سایتی زیبا قرار دارد که به سایت سمبارون کیش معروف است . همچنین این سایت از زیبا ترین ریفهای مرجانی اطراف کیش می باشد که در صورت اینکه  اوضاع جوی مساعد باشد و دسترسی به این نقطه، شما گردشگران تورکیش می توانید یکی از زیبا ترین لحظات غواصی خود را در خلیج فارس تجربه کنید. از طریق اجاره روزانه قایق از بندرگاه کیش می توان به سایت سمبارون دسترسی داشت و همچنین دسترسی به هنگام بازگشت از هندورابی امکان پذیر می باشد. سمبارون تا کیش 10 و تا هندورابی 7 کیلومتر فاصله دارد. 

این تپه زیر آبی عمق 10 تا 12 متری داشته و در این نقطه گونه های متفاوتی از آبزیان خلیج فارس سکنا گزیده اند.

پرواز با گلایدر در کیش

بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های نسبتا قدیمی کیش می باشد که در دو طبقه احداث شده است . در طبقه اول این بازار غرفه ها و فروشگاه ها قرار گرفته اند و طبقه دوم شامل بخش های اداری و خدماتی این بازار می باشد . این بازار دارای 310 غرفه است و وسعت آن 26500 متر مربع می باشد .

 بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

از امکانات این بازار می توان به رستوران و کافی شاپ و قسمتی برای بازی کودکان اشاره کرد . در این بازار انواعی از پوشاک ، لوازم منزل ، کیف و کفش و ... به چشم میخورد . این بازار همچنین نواعی از لباس های مجلسی زنانه و مردانه را نیز ارائه می دهد که گردشگران هتل داریوش کیش می توانند جهت خرید اینگونه اقلام به این بازار مراجعه کنند .

مطالب مرتبط :

بازار ونوس کیش

مرکز تجاری کیش

بازار پانیذ کیش

 

این بازار در زمینی به مساحت 10000 متر مربع در شرق جزیره کیش و در خیابان فردوسی واقع شده است . این بازار با نمای شیشه ای و معماری خاص خود نظر بسیاری از گردشگران هتل داریوش کیش را به خود جلب کرده است .

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

این بازار دارای 183 غرفه می باشد که در زمینه های مختلف از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... فعالیت می کنند . این بازار همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ و کافی نت هم می باشد .

 مطالب مرتبط :

بازار پانیذ کیش

بازار زیتون کیش

هتل قائم كيش

هتل قائم كيش از جمله هتل های 2 ستاره کیش به شمار می آید که در مرکز جزیره واقع گردیده است و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و مجتمعهای تجاری دارد و روبروی بازار زیتون قرار گرفته از این رو کار را برای مسافران تورکیش علاقه مند به خرید بسیار آسان نموده است. این هتل تمیز و مناسب خانواده شامل 2 ساختمان قدیمی و نوساز بسیار شیک می باشد. رستوران ایی که در این هتل قرار گرفته برای هر دو ساختمان مورد استفاده می باشد و آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان گرامی تور کیش 94 می باشد از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب است و از نظر کیفیت نیز خوب می باشد.  

امکانات این هتل شامل : آسانسور ، صندوق امانات ، تاکسی سرویس هتل ، استقبال فرودگاهی ، موزیک و سرگرمی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سیستم تصویری ماهواره ای ، کافی نت ، کافی شاپ ، رستوران و ... برای راحتی و آسایش شما میهمانان تور کیش 94 می باشد

 هتل قائم كيش

 

مطالب مرتبط :

 

مرکز خرید کیش مال


این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و و سرگرمی برای مسافران تورکیش خواهد بود.

 

 

 


بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد. در این بازار شما گردشگران تور کیش 94 هم می توانید تفریح کنید و هم خرید نمایید و از خرید خود لذت ببرید

 

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد که مسافرین تورکیش می توانند اکثر احتیاجات خود را در آن تامین کنند

 

مطالب مرتبط :

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

جزیره کیش دارای تفریحات آبی و سرگرمی های بسیاری می باشد یکی از این تفریحات هیجان انگیز و فوق العاده در تورکیش چتربازی با همان پاراسل در بالای آب های این جزیره می باشد 

در این ورزش مهیج شما با یک چتر پاراسل توسط یک قایق به سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید شما علاوه بر تجربه اوج هیجان در این بازی می توانید جزیره کیش را از نمای بالا ببینید و شاهد مناظر و طبیعت زیبای آن باشید و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آبهای زلال خلیج فارس تجربه کنید .

اگر با تور کیش 94 به این جزیره آمدید حتما این بازی هیجانی پاراسل در بالای آب های جزیره کیش را تجربه کنید

از دیگر تفریحات مهیج در این زمینه :  شاتل، بانانا و یا خفاش سواری یا همان تیوب سواری بر روی آب می باشد .

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

 

مطالب مرتبط :

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش به حساب می آید ، این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع واقع گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش 94 مي باشد.

معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوریکه از دور بسیار جلب توجه می کند. از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش نوروز 94 تهییه دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

اگر شما به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و طبیعتا تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان گرامي تورکیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران محترم خواهد بود.

هتل عالی قاپو کیش

 

مطالب مرتبط :

بازار دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 متر مربع در سال 1391 احداث شد،  این بازار در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش ایر در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران محیطی دلپذیر  را فراهم آورده است. این بازار به دليل وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون، محبوبیت زیادی بین گردشگران و مسافران تورکیشو شهروندان كيش را دارا میباشد. 

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

 بازار دامون کیش

مجموعه درخت سبز در کیش

درخت سبز، كهنسال‌ترین درخت لور جزیره کیش است و بین 500 تا 600 سال عمر کرده و در بین مردم از تقدس خاصی برخوردار است. درختان لور يا انجير معابد در زمان ايلخانيان و تيموريان از هند و چین به کیش، قشم و حاشیه خلیج فارس آورده شدند و بیشتر در مناطق مسکونی کاشته شدند. این درختان ریشه هایشان طوری رشد می کند که مانند چتری بر روی زمین سایه می اندازند. این مجموعه با آلاچيق هاي زيبا و مسيرهاي پياده رو با چراغ هایي به شکل فانوس محوطه بسیار زیبایی دارد. از امکانات این مجموعه می توان به  نمازخانه، رستوران، بوفه و سرويس بهداشتي اشاره کرد. مجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي قرار دارد مسافران تورکیش می توانند ضمن دیدن این درخت باشکوه از این دو مکان هم بازدید کنند .

مجموعه درخت سبز در کیش

مجموعه درخت سبز در کیش

مطالب مرتبط:

مجموعه درخت سبز در کیش

تور لحظه آخری کیش

 

 

هتل سالار کیش

در تور کیش 94 در این هتل زیبا اقامت کنید.هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سالار کیش

در تور کیش 94 برای این هتل امکانات متعددی در نظر گرفته شده است.یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش

مطالب مرتبط:


هتل سالار کیش

تور کیش عید 94

تور کیش نوروز 94

نمایشگاه خزندگان و آکواریوم کیش

 

در تور کیش 94 از این مکان دیدن کنید.در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود.  قریب هفتاد نوع ماهی های تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل، رنگ پولک ‌ها و زیبایی  کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب می باشند. مجموعه آكواريوم كيش شامل ماهی های آب هاي شور و شيرين، خزندگان ايران و جهان مثل مارها و تمساح ها، پرندگان کمیاب جهان مي باشد . در تور کیش 94 به این منطقه سر بزنید.این آکواریوم که اولین آكواريومم 20 هزار ليتري مخصوص آبهاي شيرين است به کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی ندارند، امکان دیدن ماهی های شگفت انگیز را می دهد . بازدید از این آکواریوم به همه مسافران تور کیش توصیه می شود.

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

مطالب مرتبط:

نمایشگاه خزندگان و آکواریوم کیش

تور کیش عید 94

تور کیش نوروز 94

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 31008
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند